2.GünHayretin-Sakarya-Kocaeli-Gölcük

22 ağustos 2015 sabah uyandım, çadırı toplayıp,eşyalarla birlikte bisiklete yükleyip yola çıktım, Pamukova'da alt geçide girmeden yan yoldan sağdaki kahvenin önünde durdum,sıcak poğaça yanında da 2 bardak çay afiyet olsun, yola devam Ali Fuat Paşa ilerliyorum,sağda Sakarya nehri yaz kış başı bulutlu dağların bölgesine geldim, ne zaman geçsem ya yağmur yağar ya çiseler, Aşağı Kirazca da çay molası için durdum masasına davet eden kişi emekli öğretmen biraz lafladık çayımızı içtik, yolcu yolunda gerek,hocamızla helallaştık yola devam, yağmur yolda beni bekliyor gibi, devam ediyorum sağda otoban'a bağlantı yolu bisikletliye yasak, devam merkeze doğru pedallıyorum, 45 Km. oldu 2. kavşaktan alt yola iniyorum eski adı E-5 yeni adı D-100 1988 yılında ehliyetimi yeni almışım ilk uzun yolculuk İstanbul'a araç götürüyorum aylardan kasım hava soğuk yağışlı yol şoförlerin kurkulu rüyası otoban o zaman sadece İzmit Gebze arasında var. yolu sıkıntı yaşamadan bitirmiştim, gözümün önünden filim şeridi gibi geçti o yıllar bu günde aynı yolda Bisikletle gidiyorum o zamana göre bölünmüş yol asfaltı iyi Sapanca gölüne girmek vardı hep kafamda tuzla burnunda havlumuzu serdik sapanca gölüne daldım biraz yüzdüm bir daha ne zaman buralardan geçeceğim de suya gireceğim gün bugündü, sapanca gölünü anılarımıza aldık, yola devam 57.Km.Eşme'ye geldim,yolun karşısında 1 restorant var, 1 küçük lokanta var, 2.şıkkı tercih ettim, karnım doydu, yola çıktım yağmur ilerde bekliyor, buralara gelip de ıslanmamak olmaz, yol kenarında bir ağaç altında biraz bekledim,çok ıslanmadım, Havalimanı , Kartepe yol çalışması park içinden yol kenarından derken Gölcük yazısı kavşağından döndüm,aşağıya doğru gidiyorum,bir yerde sorduğum kişi 17 km var deyince son durak Gölcük dedim, hava Bulutlu bu bölgenin yağmuru bol en iyisi uygun otelde kalmak. karnım tok, Gölcük'te bulduğum uygun otel'de kaldım. yarın Gölcük'ten Yalova'ya yol 50 km. civarında, 2. gün sıkıntısız bitti. Allah Utandırmasın. 22 Ağustos 2015
22 Ağustos 2015 Cep Telefonu GPS
Yapılan Km. : 100.3 km.
Süre : 6 saat
Toplam Süre : 10 saat
Ortalama hız : 16.7 km.
Yükseklik : 674 metre

Yorum Yazabilirsiniz ...

Yasal Uyarı

Bu İnternet Sitesi içeriğinde yer alan tüm eserler (yazı, resim, görüntü, fotoğraf, video, müzik vb.) www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU'na ait olup, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu kapsamında korunmaktadır. Bu hakları ihlal eden kişiler, 5846 sayılı Fikir ve Sanat eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununda yer alan hukuki ve cezai yaptırımlara tabi olurlar. www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU ilgili yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.