DEMRE 4.GÜN ADRASAN'DAN DEMRE

Cemsiz 11 Yıl Turumuzun 4. günü 2022 yılın eylül ayının 1. günü Adrasan zeytin Kampingte rahat uyku sonrası çadırımı topladım, Serhat, Elif kardeşlerimizle vedalaşıp, yola çıktım, 2 gün önce indiğim dağların öbür tarafına tırmanacağım, stravayı açmayı unutmuşum, önce Adrasan köyüne geldim, buradan Kumluca'ya 2 yol var ya ana yola çıkacağım yada Karaöz, Beykent yoluna çıkacağım tercihim 2 şık Karaöz Beykent yolunu tercih ettim, yavaş yavaş önce tepeye vardım, sonra iniş günün en zorlu bölgesini aştım, buradan Beykent'e geldim telefona baktım strava açık değil, kendime kızdım stravayı açtım, Kumluca otogar kavşağı ana yola çıktım, Kumlucaya geldim, Kumluca 10 katlı apartmanlar bayağı büyümüş, hava sıcak güneş gözlük sapının vidası gevşemişti, onu optikçi de yaptırdım, öğle yemeğini Kumluca'da alayım dedim, Çarşı esnaf lokantası nerede diye sordum, tarif edilen yer doğru adres Karakaş Kebap salonu şişçi Tevfik yeri, canım ekşili,sarımsaklı yemek istiyor, buda Antalya usulu Teratorlu piyaz 1.5 porsiyonu 30.- tl. iyi geldi, pili doldurmam gerek, Kumluca çıkışına doğru RR emlak otomotiv'den Halil Bey sağ olsun çay, su ikram ederken pilimi de doldurdum, sağ olsunlar, buradan Finike'ye kadar bölünmüş siyah asfalt ve dümdüz yol evden çıkarken uzun kollu tişörtü almaya unutmuştum, kollarım yanmaya başladı, Allahtan yanımda bandajlar var, 2 kolumu önce bolca nemlendirici sürüp bandajla güzelce sardım, Finike'ye ulaştım, gölgede biraz dinlendim, Finike Demre arası sol tarafın deniz sağ tarafın kayalık virajlı ama güzel bir yol, bir terslik olmazsa Demre'de geçen senede konakladığım yerde kalırım diyorum, virajlar bitti, Beymelek sonrası Sülüklü ve kayadibi plajlarının olduğu sahil, Ali bey ve eşi tanıdılar, bu gecede güvenli yerde konaklayacağım, pili şarja, hava kararınca çadırımı kurdum, gün içi sıcak hava, rampa bayağı yorulmuşum, sabaha kadar deliksiz uyudum, kazasız belasız 4 günü geçirdim, decaltlondan aldığım güneş enerjisi iyi çalışıyor, powerbankı dolduruyorum, tablet, kamera ve cep telefonu için ideal tavsiye ederim, 5.gün hedef rampası iniş ve çıkışlarıyla Kaş 01 Eylül 2022

Güzergah Başlangıç Yeri:
2022

Yorum Yazabilirsiniz ...

Yasal Uyarı

Bu İnternet Sitesi içeriğinde yer alan tüm eserler (yazı, resim, görüntü, fotoğraf, video, müzik vb.) www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU'na ait olup, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu kapsamında korunmaktadır. Bu hakları ihlal eden kişiler, 5846 sayılı Fikir ve Sanat eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununda yer alan hukuki ve cezai yaptırımlara tabi olurlar. www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU ilgili yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.