Günübirlik

Toplam 26 Sonuç Bulundu.

6 aydır İstanbul'dayız, bisikletimizi e bike yaptık, Ataşehirden Bostancı'ya pedalladım, 07 nisan 2024 hava bulutlu, güneş yok, hava serin, Bostancı'da sahili göz alabildiğine park, insanların yürüyüş yolu, banklar, ve bisiklet yolu harika, bugün...

Pazartesi, Nisan 8, 2024 - 13:28

Mustafa Öner Mini Turumuzun 4. günü Kemer'den Antalya'ya sahil oteller bölgesinden dönüş, ilk defa Bisikletle geldiğim Kemer'de kaldığım Uygulama otelde iyi bir uyku sonrası sabah kahvaltısı büyük bir tabak içerisinde pişmiş 2 yumurta, yarım...

Çarşamba, Kasım 6, 2019 - 15:42

Bu gün Mustafa Öner Mini Turumuzun 2. ve 3. günlerini yazıyorum, önce kısa bir açıklama yapmak istiyorum, Can Dostum Hemşom Mustafa Öner'i geçen sene erken sayılacak bir yaşta kaybettim, 40 yıllık aile dostumla, aynı fabrikada çalıştık, aynı...

Çarşamba, Kasım 6, 2019 - 12:17

Can Dostum Mustafa Öner için senesinde mini bir tur yapmak istedim, turumun 1. gününde ise Hemşomla yaşamında günlük yaptığımız yürüyüş turumuzu uygulamayı düşündüm ve güzergahımız için o zaman kullandığımız yolu bu sefer Bisikletle gittim, dönüş...

Cumartesi, Kasım 2, 2019 - 22:32

Güver Uçurumu bu günkü hedefim Toplam 55 km. civarı, hava açık, güneşli güzel ama rüzgarlı; önce kısa bir bilgi Güver Kanyonu 1 milyon yıl önce oluşan, 100 metreden fazla derinliği olan, seyir terası ile toprak yolu ile aşağıdan gelen şırıl şırıl...

GÜVER UÇURUMU- ANTALYA
Cumartesi, Mart 31, 2018 - 18:17

Bugün Bisikletle hedefimiz 90 km. civarı olacak Sillyon tarihi yerdi, buraya Antalya Serik yolundan ulaşıyoruz, geçmiş yıllarda da gitmiştim, Helenistik, Roma, Bizans sonrası Selçuklar dönemi yıkık olsa da sarayı, kilisesi, camisi, tiyatrosu,...

Pazar, Mart 18, 2018 - 19:14

Taşağıl Köyü (mahallesi) Antalya şehrinin Manavgat İlçesinin eskiden köyü şimdilerde mahallesi, bölünmüş güzel bir yol, bu güne kadar hiç gitmediğim, görmediğim yerdi ve yazın yapacağım turumuza antrenman için gidebileceğim yerlerdendi. pazar...

Pazar, Mart 11, 2018 - 22:31

Yazın yapacağım Cemsiz 6 yıl Turu'na hazırlık programı dahilinde bu gün Korkuteli yolu üzerindeki Evdirhan'a Bisikletle yolumuz düştü, Antalya merkezden dokuma Kepezüstünden 22 km. olan uzaklık, eğer Uncalı yeni açılan Batı çevre yolundan...

Evdir Han - Antalya
Cuma, Nisan 7, 2017 - 18:59

Karain Mağarası Antalya denince gezilecek yer olarak yerini alır, aramızda kalsın 05 Kasım 2016 yılında 63 yaşında ilk defa gittim ve gördüm. jeolojik zamanlardan kalan, 1946 dan 1973 yılına kadar çeşitli aralıklarla kazı yapılan mağara 1985...

Çarşamba, Nisan 5, 2017 - 21:33

Antalya'dan 1.gün köprülü Kanyon 90 km. civarı konaklamalı
Köprülü Kanyon'dan 2. gün Side 60 km. civarı konaklamalı
Side'den 3. gün Alanya 60 km. konaklamalı
Alanya'dan 4. gün Gazipaşa 50 km. konaklamalı
Gazipaşa'dan 5....

Çarşamba, Mart 23, 2016 - 19:13

Kasım 2015 yılında ilk ziyaret ettiğim, Bugün ikincisi olan Antik Çağın güzelliğini gösteren mükemmel bir yer, Arkadaşım Gürcan'la Bisikletlerle 100 km. civarında yol yaptık. ilk defa gördü, bayağı keyif aldı, Antik çağdaki bir yolda 2016 yılında...

Cuma, Şubat 26, 2016 - 23:19

Zaferin 100. yılında Çanakkale ile ilgili yazıma bende gelmek istiyorum diyen, günü geldiğinde yanımda olan, beraber gezdiğim, suyumuzu, yemeğimizi paylaştığım can dostum Gürcan. Antalya'da Bisikletin 2015 yılı kapanış finalini de beraber yapmak...

Çarşamba, Aralık 30, 2015 - 00:53

Gerçeklerin bir gün ortaya çıkma gibi kötü bir huyu vardır. Erdal İnönü
10 Aralık 2015 güzel havayı değerlendirelim sahilden Kadriye yolunun açıldığını duydum, bilen sayısı az olunca, ilkleri yaşamanın keyfi içinde Işıklar Caddesinden yola...

Pazartesi, Aralık 14, 2015 - 23:39

Bu gün gideceğim yerlere daha önce gitmiştim Web sayfasına eskileri değilde yeni yaşadıklarımı yazmak istedim. Çanakkale'de 10-11 eylül 2015 tarihlerinde 2 gün ekmeği, suyu ve yemeği paylaştığım kardeşim Gürcan'ı telefonla aradım programı...

Salı, Aralık 8, 2015 - 23:02

01 Aralık 2015 güzel bir gün değerlendirelim Kırkgözhan, sızma zeytinyağı, Kepez rampası 3 ü bir arada uyarmı uyar, Işıklardan rakım 39 metre. Çallı, Dokuma, Kepez üstü rakım 274 metre 13 km. oldu, rüzgar karşıdan esiyor, bölünmüş 3 şeritli yol,...

Salı, Aralık 1, 2015 - 22:22

11 Eylül 2015 dünkü gezerken keyif aldığımız günden sonra bugüne hazırız önce çarşıdaki börekçideyiz çay börek kahvaltımızdan sonra marketten sularımızı aldık, Gelibolu yolundaki kavşaktan sola dönüp Kabatepe Tanıtım Merkezine kadar pedalladık,...

Cumartesi, Kasım 28, 2015 - 00:34

Gürcan Çanakkale'ye bende gelmek istiyorum isteği benim açımdan mahsuru yoktu, acemice olsa da 2 yıldır turlarla ilgili iyi kötü bilgilerim vardı, Gürcan'ın ise bu yapacağı ilk uzun turu, kamplı, konaklamalı ve çadırlı olacaktı, kimseyi korkutmak...

Çarşamba, Kasım 25, 2015 - 23:29

Güzel günü değerlendirmek için erken kalktım, ışıklar'dan yola çıktım, daha önce anlattıklarım gibi Aspendos Bulvarından Serik yoluna Aksu geldim 17 km. Kadriye Kavşağı 30 km. Serik 40 km. Belkis sapağı 45 km. sağa dönüp yolun alt geçidinden...

Salı, Kasım 24, 2015 - 23:23

Ya tam açacaksın yüreğini yada hiç yeltenmeyeceksin !
Grisi yoktur aşkın, ya siyahı ya beyazı seçeceksin ... Şems
18 Kasım 2015 Çarşamba güneşli güzel bir havayı değerlendireyim, bugün daha öncede gittiğim Aksu Regülatörü piknik...

Çarşamba, Kasım 18, 2015 - 18:52

2002-2004 yılları arasında yapılan Doyran Göletini bu güne kadar görmemiştim, Antalya'da havaların güzel gitmesi, hala denize girilebilen, güneşin pırıl pırıl olduğu bu gün görmeye karar verdim,su, greyfurt,portakalı çantama koydum. çıkış yine...

Pazartesi, Kasım 16, 2015 - 20:48

Günlerden pazar hava güneşli, bu güne kadar görmediğim Ekşili Göleti hedefte, bugün kendime kıyak yapıyorum, şehrimizin Meşhur Paçacı Şaban'da kelle paça içelim dedim, dükkan önüne geldim kapalı, yan taraftaki börekçiden karnımızı doyurduk,...

Pazar, Kasım 8, 2015 - 20:37

Yine kepezi tırmanacağım 2 yeri size anlatmak istiyorum, Kepez Kent Ormanı (teras park) ve Karain Mağarası, Kepez Kent Ormanı Burdur yolu üzerinde Korkuteli Kavşağına geldiğinizde Sağa dönüp 200 metre ileride sağda giriş kapısı var, girişte...

Cuma, Kasım 6, 2015 - 00:01

Geçen Kırkgöz'e giderken, Kovanlık ve antik yol yolu sağ tarafı gösteriyordu, bu gün hazırlıklarımızı yaptık, yine ışıklar caddesinden yola çıktım, Burdur yolunda pedallıyacağım, Kepez kavşağı rakım 112 metre 9 km. oldu, Organize sanayi rakım 304...

Çarşamba, Kasım 4, 2015 - 00:39

Hayat başlar ve biter !
Nasıl başlayıp, nerede sona erdiği değil,
İkisi arasında neler sığdırabildiğin önemlidir. Amin Maalof
Hava güzel bisiklete binmemek için bahanemiz yok, Işıklar'dan başladık, Aspendos Bulvarı-Demokrasi...

Perşembe, Ekim 29, 2015 - 00:52

Önemli olan:
Hayatınızın Uzunluğu değil, Derinliğidir. Waldo Emerson
Yağmurlu günlerin devamında, hava güzel, güneş pırıl, pırıl ışıklar'dan Aspendos Bulvarı, Isparta yol ayrımı 14.4 km. Aksu,Kadriye sapağı sola dönüp 30km. devam...

Salı, Ekim 27, 2015 - 00:21

Sayfalar

Yorum Yazabilirsiniz ...

Yasal Uyarı

Bu İnternet Sitesi içeriğinde yer alan tüm eserler (yazı, resim, görüntü, fotoğraf, video, müzik vb.) www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU'na ait olup, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu kapsamında korunmaktadır. Bu hakları ihlal eden kişiler, 5846 sayılı Fikir ve Sanat eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununda yer alan hukuki ve cezai yaptırımlara tabi olurlar. www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU ilgili yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.