2014'de 3.Yıl

Toplam 23 Sonuç Bulundu.

7.gün Sorgun'daki Manavgat Belediyesi Kamping alanından çadırımızı eşyalarımızı Bisiklete yükledik, Sorgun, Titreyen göl yollarında pedallayarak Side Antik Kentine geldik. müze kartımın süresi dolmuştu, yenisini aldım, ilk olarak Side Müzesine...

Pazartesi, Mayıs 2, 2016 - 22:12

7. gün Side üzerinden Antalya gideceğim, gelmişken Side için ayrı bir sayfa açalım, çünkü Müzesi- Tarihi Tiyatrosu- Apollon Tapınağı ile dolu dolu tarih kokan bir bölgemiz, Anadolu dilinde NAR, yazımız, resimler ve videosu ile SİDE ANTİK KENTİ...

Cumartesi, Nisan 30, 2016 - 18:57

6.gün artık geri dönme zamanı Gazipaşa'dan önce Alanya varıp devamında Side Sorgun Titreyen göl Manavgat Belediyesinin Boğaz Kamping alanı bir tarafında ırmak bir tarafında Akdeniz olan yerde konaklama karşıdan esmeyen rüzgarda Bisiklet...

Cuma, Nisan 29, 2016 - 23:30

5. gün Alanya'dan doğuya Gazipaşa'ya pedallamaya başladım yol asfalt düz Rüzgar yok, sağ tarafımda kumsal tertemiz masmavi deniz, muz ağaçları olan bahçeler yeşil öz'e kadar 30 km. geldim buradan yeni yoldan değil, eski yoldan denizi seyrede...

Perşembe, Nisan 28, 2016 - 00:35

4. gün Manavgat'tan Alanya'ya bölünmüş asfalt güvenlikli yükseklik 0-40 metre arası değişen bir yolda 60 km. Kızılağaç, ilk denizi gördüğünüz bölge Kızılot, Okurcalar, İncekum, Avsallar, Türkler, Payallar, Konaklı, yol boyunca oteller, sağ...

Pazartesi, Nisan 25, 2016 - 13:12

3. gün Taşağıl'dan Manavgat yol asfalt bölünmüş yol, rahat yol alıyoruz, Manavgat'a gelince çorbayı içtik, erken geldiğimizden dönüş yolunda da Side de kalacağımızdan yol güzergahını değiştirdik, bu güne kadar Manavgat Oymapınar Barajını...

Cumartesi, Nisan 23, 2016 - 21:58

Bisikletle 1. gün 90 km. pedal çevirerek ulaştıktan sonra 2. gün önce Rafting sonra harikaydı, daha sonar Bisikletle Kenarsız Köprü ve Oluklu köprü Köprülü Kanyonla özdeşleşen 2 köprü yü gördük. kaldığımız Selge Aile Pansiyonuna 2 km. ye yakın...

Cumartesi, Nisan 23, 2016 - 16:51

Bisikletle daha önce yazdığım gibi doğaçlamalı gezimize, (Antalya çıkışlı konaklamalı Gazipaşa ve oradan geriye dönüş 450 km. civarı söylediğim gün geldi), yola Cumhuriyet Meydanından çıkıp Aksu - Serik-Aspendos Tiyatrosu- Sağırin devamında (...

Çarşamba, Nisan 20, 2016 - 13:56

Yüreğin neredeyse Hazinen de oradadır. Paulo Coelho
10 Ağustos 2015 Hamak Palas rahatlığı sonrası önce çarşıda Börek porsiyonu 3 Tl. çay küçük bardak 75 kuruş artık yolu biliyorum sormadan Gelibolu yolundaki kavşaktan sola Kabatepe tanıtım...

Cumartesi, Kasım 21, 2015 - 00:30

Eceabat'tan 19 Eylül 2014 sabahı herkese günaydın, yola çıkarken bu senede Çanakkale Boğazında denize gireceğim demiştim o gün geldi, sözümüzü yerine getirelim sabah sabah iyide oldu, sonrası otelde kahvaltı, meydanda çelenk koyma töreni var,...

Salı, Kasım 17, 2015 - 02:44

Başarı kişinin başlangıç noktası ile
ulaştığı yer arasındaki farktır. Sweet Marden
20 Eylül 2014 turumuzun son günü, geriyi bir hatırlayayım, 2013 yılında başarabilirmiyim diye çıktığım yolda 2. senesini de bitiriyorum,...

Pazartesi, Kasım 16, 2015 - 20:27

Hayat fırtınada sığınak bulmak değildir,
Yağmurda dans etmeyi öğrenmektir. Sherlyn Kenyon
7. gün 18 Eylül 2014 sabah sorduğum kişiler yolda yağmur olduğunu söyledi, programda ufak bir değişiklik yapacağım Çanakkale'ye giden...

Pazartesi, Kasım 16, 2015 - 01:15

Bardağa kola doldurur gibi değer vereceksin insanlara,
ağır ağır ve yavaş, çok verirsen köpürür taşar, elinde bardakla kalırsın... D.Noel
6. GÜN 17 eylül 2014 bugün hava kapalı güneş yok, sıkı kahvaltıdan sonra yoldayım, Erdek yol...

Pazartesi, Kasım 16, 2015 - 01:06

5. gün 16 Eylül 2014 Karacabey'den börek çay kahvaltısı sonunda yola çıktım, Hedef Bandırma bugün kısa 40 km. bölünmüş yol, güvenli yolumuzdan gidiyorum, kuş cenneti sapağını geçtim Bandırma deniz seviyesinde, yamaca kurulmuş, Erdek Çanakkale...

Pazar, Kasım 15, 2015 - 23:36

4.gün 14 Eylül 2014 günlerden pazar Bursa'dan Bandırma yönüne pedallıyorum, bölünmüş yolda Bisikletçilerin güvenle gideceği yolumuz var, yolda bisikletin arkası gezmeye başladı aynı otomobilde lastik patlayınca gibi, anladım arka lastik patladı,...

Pazar, Kasım 15, 2015 - 22:26

Gerçekleri güneşe benzetirler doğrudur,
Gözlerinizi yaralar gerekçesiyle çoğu kez bakamayız. Cenap Şahabettin
3. gün 13 Eylül 2014 Cumartesi İnegöl'de uyanır uyanmaz yola çıktım, kahvaltı ne olursa seçmece yok, yol sanki...

Pazar, Kasım 15, 2015 - 20:52

Önüne çıkana engel dersen düşersin,
Basamak dersen bir basamak yükselirsin. A. Duru
11 Eylül 2014 sabahı eşyalar bisiklete Köprübaşı,Bağlar Caddesinden Anadolu Üniversitesi kampüsü kapısı,Tepebaşı, Zincirlikuyu, Eskişehir çıkış yol...

Pazar, Kasım 15, 2015 - 13:11

Biz bağıracağız, birileri hiç duymayacak, hep aynı hikaye
12 eylül 2014 iç Anadolu'dayım, rakım 740 metre hava sabaha karşı daha çok soğuk oluyor, çadırım yazlık, terleme oldu,şikayet yok, çantamdaki kalın kıyafetleri üşüdükçe üst üste...

Pazar, Kasım 15, 2015 - 13:09

Ağustos 2014 Bisikletle Alanya konaklamalı Gazipaşa'ya günü birlik ve tekrar Alanya'ya dönme, Gazipaşa'da o günlerde yaptığım bir çalışmayı gerçekleştirmek için sabah Alanya'dan yola çıktım, öğlene doğru yeni yoldan ulaştım, Akşam üzeri tekrar...

Cumartesi, Kasım 7, 2015 - 00:17

08 Nisan 2014 Alanya aklımızdaydı, hava güzel güneşli bir günü değerlendirelim, Akıllı cep telefonum yok, Bisiklette sadece km. var, Aksu. Kadriye kavşağı, Serik, Beşkonak Kavşağı Kumköy, Side kavşağı 60 km. 4 saatte geldim, rüzgar başladı...

Cumartesi, Kasım 7, 2015 - 00:14

Eğer doğruyu söylersen,
Hiç bir şeyi hatırlamak zorunda kalmazsın. Mark Twain
Büyük Taarruz Bisiklet Turu bitiminde 9 Eylül 2014 de İzmir'deyim, sözümüz olan 2.yıl Çanakkale Turumuza bu sene Eskişehir'den başlayıp, Bozüyük,...

Perşembe, Kasım 5, 2015 - 00:09

Hayat Bisiklet gibidir, Dengenizi korumak için,
Devam Etmelisiniz. Albert Einstein
15 Haziran 2014 Pazar sabahı dinlenmiş olarak kalktım, dışarıdaki kahvaltının adı Çay, simit, poğaça, atıştırdım, Hafta sonu caddelerde işe, okula...

Cuma, Ekim 30, 2015 - 19:13

14 Haziran 2014 cumartesi Kayseri'de yapılacak bir etkinlikteki 10 km.bisiklet turu için alınan daveti geri çevirmek olmazdı, Antalya'dan 600 km. uzaktaki Kayseri'ye ulaşmak için 13 haziran gecesi Ulusoy'dan otobüs biletimi aldım, Bisikleti...

Cuma, Ekim 30, 2015 - 16:45

Yorum Yazabilirsiniz ...

Yasal Uyarı

Bu İnternet Sitesi içeriğinde yer alan tüm eserler (yazı, resim, görüntü, fotoğraf, video, müzik vb.) www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU'na ait olup, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu kapsamında korunmaktadır. Bu hakları ihlal eden kişiler, 5846 sayılı Fikir ve Sanat eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununda yer alan hukuki ve cezai yaptırımlara tabi olurlar. www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU ilgili yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.