Rehberle Ecaabat turu 2014

Başarı kişinin başlangıç noktası ile
ulaştığı yer arasındaki farktır. Sweet Marden
20 Eylül 2014 turumuzun son günü, geriyi bir hatırlayayım, 2013 yılında başarabilirmiyim diye çıktığım yolda 2. senesini de bitiriyorum, Çanakkale Zaferini daha iyi anlamak için bu sene rehber eşliğinde Şehitlik turunu yapmak istiyorum, niye derseniz Belgesel, kitap, TV.lerde konuşmalar, duyduklarımız, yazılanlara birde Rehberin söyledikleri sonrası doğru olanları bilgi haznemize yazalım diyorum, kahvaltıyı yaptım kokartlı tur rehberiyle yapacağım geziye hazırım, otobüse Eceabat'tan katılacaklarla bindik Kilitbahir'e hareket ettik, karşıdan gelen araba vapurundan rehber ve tura katılacaklar otobüsü doldurdu hareket ettik, önce Namazgah tabyasının detaylarını dinlerken Tabyayı gezdik, sonra Mecidiye Tabyasını gezdik, geriye dönüp Bigalı Köyüne geldik Atatürk evini gezdikten sonra, rehberimizin 25 Nıisan 1915 günü 57. Alayın ihtiyatlarının buradan Kocaçimen'e yaptığı 8 Km.lik yürüyüşünü anlattı, Rehberimiz konuşkan hem araçta hem durduğumuz yerlerde konuşmasına devam ediyor, yolumuz Anzak Koyu, Arıburnu, buradan Kırmızı sırt, mevziler, 57.Alay Şehitliği, Conk Bayırı Yazıtları, Büyük Anafartalar, bilgi yüklemesine devam ediyor, öğlen yemeği için Eceabat'a geldik yemek tura dahildi, yemek çay sonrası tekrar Kilitbahir yönünden Şahindere Şehitliğine geldik, burada öndeki temsili şehitliğin arkasında gerçek Şehitlik var ziyaretlerimizi yaptık, Abide'ye geldik fotoğraf çekimi, Tur bitti, artık geriye dönüş, Kilitbahir'e geldiğimizde Karşıya gidecekler ve Rehberle vedalaştık, Eceabat'tayım akşama Çanakkale Truva'nın otobüsüyle Antalya'ya döneceğim. Öğrenmenin yaşının olmadığını bir kez daha yaşadım. başka bir turda görüşmek üzere, Hoşçakalın. 20 Eylül 2014

Yorum Yazabilirsiniz ...

Yasal Uyarı

Bu İnternet Sitesi içeriğinde yer alan tüm eserler (yazı, resim, görüntü, fotoğraf, video, müzik vb.) www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU'na ait olup, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu kapsamında korunmaktadır. Bu hakları ihlal eden kişiler, 5846 sayılı Fikir ve Sanat eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununda yer alan hukuki ve cezai yaptırımlara tabi olurlar. www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU ilgili yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.