2013'de 2.Yıl

Toplam 13 Sonuç Bulundu.

29 Temmuz 2013 sabahı artık yapacak turumuz kalmadı, hedefimiz Çanakkale Boğazında suya girmek, kulaç atmak, denizin keyfini çıkarmak, sonrası otelde kahvaltı yapmak, harika oldu, sonrası Çanakkale Deniz Müzesi, sahil, çarşı turu günü için araba...

Cumartesi, Kasım 14, 2015 - 00:49

Eceabat'ta dinlenmiş olarak kalktım, otelde iyi kahvaltı sonrası Kilitbahir istimaketinden yola çıktım kilitbahir'in anlamı denizin kilidi Çanakkale boğazının en dar yeri Anadolu kıyısında Çimenlik kalesi Trakya tarafında kilitbahir çok eski...

Cuma, Kasım 13, 2015 - 21:23

21 Temmuz 2013 günü Acıpayam'dan Bisikletle başlayıp hedefimizdeki Çanakkale'ye ulaşacağımız günün sabahı kahvaltım çay, simit, poğaça sonrası sahilden solumda Ege Denizi Küçükkuyu'ya ulaştım, 32 km. söylenenler aklımda sağdaki Petrol Ofisi'ne...

Cuma, Kasım 13, 2015 - 01:28

26 Temmuz 2013 Bergama'da sabah kelle paça içeyim doping olsun dedim, bizim oralara yakındı lezzeti, üstüne sarımsaklı karışımı döktüm, atom bombası oldu, gözlerim açıldı ama ilerleyen saatlerde hakkımızda hayırlısı, çarşı içinden geldiğim yoldan...

Perşembe, Kasım 12, 2015 - 14:08

25 Temmuz 2013 sabahı Melih'ler de kahvaltımı ettim, yol hakkında bilgi alışverişi Şemikler tren geçidi kapatılmış, ya çarşıya doğru yada Çiğli tarafındaki tren alt geçidinden geçme şansımın olduğu öğreniyorum, vedalaştık, uğurlandık yola çıktım...

Pazar, Kasım 8, 2015 - 22:46

3. gün sabah dinlenmiş olarak kalktım, hedefimiz Çanakkale olunca etrafı gezme düşüncesi olmuyor, bakış açımızın daha geniş olması gerekir diyorum, klasik kahvaltı çay,poğaça sonrası yola çıktım, yol dar ama kenarlarında ağaçlar, yeşillikler...

Pazar, Kasım 8, 2015 - 22:44

2.Gün: 22 Temmuz 2013 sabahı ilk defa Bisikletle en uzun yaptığım yolun ertesi gün başka bir yola pedal çevireceğim, acabaları bol güne dinlenmiş olarak kalktım, saat 05.30 eşyaları topladım, aşağıya lokantaya indim, çorba yeni değil, akşamdan...

Pazar, Kasım 8, 2015 - 22:40

1.Gün :karşıdan esen rüzgar, havada mevsim sıcaklığı Serinhisar 30 km. oldu. devamında çıkışlı Tavas yol ayrımı, durmadan Cankurtarana ulaştım nefis bir iniş sonrası ufak bir çıkışla Şahin Tepesi, Burası Denizli'nin seyir terası,tandır, gözleme...

Pazar, Kasım 8, 2015 - 22:39

Mutlu insanlar her şeyin en iyisine sahip olanlar değil,
Sahip olduklarını kaybetmeyecek kadar sevenlerdir. Charles Bukowski
2013 yılı 60 yaşındayım, 130 kiloya doğru gidiyorum, Gezmeyi sevdiğime göre zamanımızı bisikletle...

Pazar, Kasım 8, 2015 - 22:34

Çakırözü Köyündeyim sırt çantam, Bayrağım Zafer yolunda Zafer yürüyüşüne başladım, gencinden yaşlısına, öğrencisinden emeklisine insanlar gecenin karanlığında ellerinde meşaleler, sırtlarında Bayraklar sessiz ve vakur bir şekilde 12 km.lik yolda...

Cumartesi, Kasım 7, 2015 - 00:14

Sabah yolcu yoluna gerek ilk önce Sandıklı sonra Şuhut anayolda pedallıyorum, kızıl ören kavşağı,hafif inişler çıkışlar, kusura köyü sapağında tezgahında Patates soğan satan fırlama bir çocuk elindeki çay bardağnı sallıyor amca çay var diye...

Cumartesi, Kasım 7, 2015 - 00:03

Isparta garajdan bisiklete eşyaları yükledim, Üniversite, Çimento fabrikası önü derken Burdur Sandıklı yoluna çıktım, Keçiborlu kavşağına geldim yol inişli çıkışlı asfalt düzgün 2013 de de GPS cihazım yoktu, Keçiborlu'ya ilk girişinden girdim...

Cuma, Kasım 6, 2015 - 20:53

Gerçek dost ağaç gibidir, el verir ama yol vermez,
Sırt verir ama sırta çıkmaz, Yaprak verir ama sır vermez rüzgara ... Cem Keçe
Çanakkale'den sonra Isparta'dan Keçiborlu, Sandıklı üzerinden Şuhut'a ulaşıp gece Çakırözü Köyünden...

Cuma, Kasım 6, 2015 - 19:28

Yorum Yazabilirsiniz ...

Yasal Uyarı

Bu İnternet Sitesi içeriğinde yer alan tüm eserler (yazı, resim, görüntü, fotoğraf, video, müzik vb.) www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU'na ait olup, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu kapsamında korunmaktadır. Bu hakları ihlal eden kişiler, 5846 sayılı Fikir ve Sanat eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununda yer alan hukuki ve cezai yaptırımlara tabi olurlar. www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU ilgili yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.