Selçuk'tayım 2013

2.Gün: 22 Temmuz 2013 sabahı ilk defa Bisikletle en uzun yaptığım yolun ertesi gün başka bir yola pedal çevireceğim, acabaları bol güne dinlenmiş olarak kalktım, saat 05.30 eşyaları topladım, aşağıya lokantaya indim, çorba yeni değil, akşamdan kalan, kahvaltı artık yolda, yol siyah asfalt, arkadan tatlı bir rüzgar esiyor, yol oldukça düz, 2 şeritli bölünmüş yol bisikletçilerin güvenle gideceği yolda var, Buharkent'e geldim, Karacasu kavşağı, Kuyucak 35 km. oldu, ilk günün üstüne bacaklar iyi pedal çeviriyor, Nazilli'ye geldim 48 km. oldu, devam Atça'ya geldim, 58 km. merkeze girdim, marketten bir iki yiyecek alıp doğru tren yolunun yanında kahveye, karnım doydu, yola çıkma zamanı rüzgar arkadan destekliyor,yol düz, asfalt siyah, keyif gıcır, Ortaklara kadar yol düz, Ortaklar'dan sonra Çamlık çıkışı var, güven geldi, bilgi vereceğim kişiyi telefonla aradım yarın İzmir'e rahatça ulaşırım, yazacağınızı da yazabilirsiniz dedim, Sultanhisar, köşk, Aydın'a geldim 96 km.oldu, otoban Bisikletçilere yasak, karnımız tok oyalanmadan yola devam, İncirliova,Germencik,118 km. oldu Ortaklara gelirken ilk lastik ilçe mezarlığı önünde patladı, girişteki bankta Bisikletin lastiğini sökerken Bisikletçinin söylediği aklıma geldi abi yedek lastiğin olsun, patlak lastiği yapıştıracağım diye uğraşma demişti, bende 3 tane yedek iç lastik var, birini taktım pompayla şişirdim, yola devam, Ortaklar denince akla hemen çöp şiş gelir, benim aklıma uzun çıkış geldi, araç motor için sıkıntı yok ama bisikletli olunca güce dayanıyor, stres yok dinlene dinlene, yürümede dahil çıktım, 129 km oldu, Her çıkışın bir inişi vardır, 5 km. saldım bisikleti yokuş aşağıya Selçuk'tayım 134 km oldu. üst üste 2 gün içinde toplam 229 km. pedal çevirdim bu rekor aferim bana, otelde aradığım Yatağın rahatlığı,Sıcak su, Klima, bir şeyler yedim, klimayı açtım, duş ve yıkanacaklar, sonrası yatağa kendimi attığımı hatırlıyorum.
Not : Yarın 3.gün İzmir' e gidiyorum
22 Temmuz 2013 Cep telefonu yok GPS yok yazdığım km.ler tahminidir.
Toplam Km. : 134 km. tahmini
Toplam süre : 12 saat tahmini

Yorum Yazabilirsiniz ...

Yasal Uyarı

Bu İnternet Sitesi içeriğinde yer alan tüm eserler (yazı, resim, görüntü, fotoğraf, video, müzik vb.) www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU'na ait olup, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu kapsamında korunmaktadır. Bu hakları ihlal eden kişiler, 5846 sayılı Fikir ve Sanat eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununda yer alan hukuki ve cezai yaptırımlara tabi olurlar. www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU ilgili yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.