Şuhut'tayım 2.gün

Sabah yolcu yoluna gerek ilk önce Sandıklı sonra Şuhut anayolda pedallıyorum, kızıl ören kavşağı,hafif inişler çıkışlar, kusura köyü sapağında tezgahında Patates soğan satan fırlama bir çocuk elindeki çay bardağnı sallıyor amca çay var diye durmasak olmaz, ilerideki tezgahta amcası patates soğan satıyormuş oda geldi biraz muhabbet yolcu yolunda gerek, sandıklı girişinde Termal kavşağı otogar geçip ışığa gelmeden sağyol levhası Şuhut yazıyor. Çarşıya geldim, Sandıklı'nın şansı otobüsler genelde yemek molalarını burada veriyorlar, Turşusu,Termal Kaplıcaları, Leblebisi meşhurdur, Şuhut yolunu sorduğum kişi yanına su al dedi dağları gösterdi konuşurken sanki Allah Kolaylık versin der gibiydi, Önce son mahalleler bitti, sonra yol çalışması var asfalt bitti, çıkış başladı stabilize asfalt karışımı yolda tırmanıyorum, bolca da dinleniyorum, yukarlara geldikçe dikleşen yolda yürümekte araya giriyor, sonunda bir çeşmeye geldim, suyum buraya kadar idare etti, çeşmeden akan su buz gibi , dinlenme, sonrası Çakmaktepe Geçidi rakım 1880 metre Bisikletle çıktığım en yüksek rakım anılarımıza kaydediyorum. gideceğim yol aşağıya iniyor, yola ince zift atıp çakıl dökmüşler çakıllar zift az olduğundan yapışmayan çakıl taşları var, tekeri kaptırırsan sonucunu düşünmek bile istemiyorum, aşağıya dikkatli inmekte yarar var, ilk köy Başören köy kahvesinde mola, içilen çay yapılan muhabbet sonrası yola devam, tekke köyü,kavaklı köyü durmadım, Şuhut'a geldim, yine küçük ,ilçelerimizden, hemen dikkat çekiyorsunuz,üstümüzde yazılı tişortta var. bisikleti de görünce itibarımız iyiydi, çay parası almadılar, ilçede Otel yok, fabrika yok, hayvancılık, tarım yapıyorlarmış, Şuhut'taki Atatürk evini gezdim, bisikleti oradaki evin avlusuna kilitlerken sırt çantamı aldım, bugün Futbol sahasında etkinlik var, stadın etrafı panayır gibi, ve saat 00.30 da Çakırözü köyüne Belediyenin ve görevli araçlar insanları götürüyor,bir tanesine bindim, Çakırözü Köyü ilçe merkezine 5 km.uzaklıkta köye geldik, devamını 3.güne ilave edelim..
Toplam Km : 65 km. 25 ağustos 2015
NOT: yazının devamını Keçiborlu'dayım 3.gün etabında Şehirden Şehire Turlar sayfasında okuyabilirsiniz.

Yorum Yazabilirsiniz ...

Yasal Uyarı

Bu İnternet Sitesi içeriğinde yer alan tüm eserler (yazı, resim, görüntü, fotoğraf, video, müzik vb.) www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU'na ait olup, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu kapsamında korunmaktadır. Bu hakları ihlal eden kişiler, 5846 sayılı Fikir ve Sanat eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununda yer alan hukuki ve cezai yaptırımlara tabi olurlar. www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU ilgili yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.